https://www.alltomlinser.se/Allt om Linser
 ⤏ Blogghttps://www.alltomlinser.se/blogg/2010/04/pressrelease-allt-om-linser-samarbetar.asp
Facebook Instagram

torsdag 1 april 2010

Pressrelease: Allt Om Linser samarbetar med sveriges optikerelit.

Sveriges största prisjämförelse för kontaktlinser, Alltomlinser.se, inleder ett djupare samarbete med optikern Wedin & Söderberg. Samarbetet innebär bla. att Alltomlinsers besökare får linsundersökningar till ett väldigt konkurrenskraftigt pris om endast 295 kr.

- "Vi har alltid haft som mål att vara det naturliga valet för linskunden inför, under och efter sitt köp av kontaktlinser. Detta samarbete tar oss närmare detta mål på flera punkter då vi kan erbjuda våra besökare tillgång till medicinsk rådgivning av yppersta klass till ett mycket konkurrenskraftigt pris. Wedin & Söderberg har två av Sveriges mest välutbildade optiker och erbjuder en teknisk och medicinsk kompetens utöver det vanliga" säger Erik Holm, VD på Alltomlinser.se.

Wedin & Söderberg är framtidens optiker. De har en för optiker i Sverige sällsynt Medicine Magisterexamen förutom den traditionella optikerutbildningen. Endast ca 30 av 3000 optiker i Sverige har motsvarande utbildning. Deras kompetens tillsammans med den höga nivån av teknisk utrustning i mottagningen gör det möjligt för dem att kunna upptäcka sjukliga förändringar i ögonen mycket tidigt samt även följa förloppet väldigt noggrant.

- "Detta samarbete innebär även en kompetenshöjning för Allt Om Linser i allmänhet då den information som kommer förmedlas framöver rörande besökarens kontaktlinsanvändande kommer kunna innehålla ett större djup än tidigare" avslutar Erik Holm.

Allt Om Linser är Sveriges och världens största prisjämförelse för kontaktlinser och är idag aktiva på nio marknader: Sverige, Norge, Finland, USA, UK, Tyskland, Frankrike, Italien och Nederländerna.

Kontakt Alltomlinser.se
Erik Holm
E-post: erik@alltomlinser.se

Kontakt Wedin & Söderberg
Anders Wedin
Tfn: 08-12 20 33 33
E-post: optiker@wedin-soderberg.se

0 kommentarer:

<< Startsida

Fråga vår optiker

Alltomlinser.se

Alltomlinser.se är en oberoende informationssida om kontaktlinser,
inte associerad med någon leverantör eller återförsäljare av linser.

Copyright © 2006-2024 Alltomlinser.se - All Rights Reserved.

Följ oss på FacebookFölj oss på Instagram