Nordic Lenses
Box 1290
16429 Kista
Kontaktinformation
www.nordiclenses.com
Kundtjänst
Betalningsalternativ
Kreditkort
Faktura
Fraktinfo
39 kr
A-post
2-4 arbetsdagar
Utbud
Nordic Lenses - linser
recenserad av Gudrun E. (2015-08-11) [ Anmäl recension ]
Har tidigare beställt linser genom Nordic lenses och Your lenses och det har fungerat bra. Nu samarbetar man med Klarna och jag beställde linser och betalade in pengar i förväg (794:-) för över 2 månader sen men fick inga linser. Har klagat, jag vill ha pengarna tillbaka. Efter att inga linser dykt upp på 2 månader har de nu lovat att betala tillbaka, men ännu har inga pengar kommit.
/Gudrun E.
recenserad av Kundtjänst L. (2014-04-25) [ Anmäl recension ]
Hej Ulf S
På vår hemsida informerar vi om att vi oftast kan leverera linser inom två till fyra arbetsdagar från beställning, men att ovanliga linstyper som korrigerar brytningsfel/astigmatism kan ha en leveranstid på 2-4 veckor.
Eftersom du inte har mottagit en orderbekräftelse från oss, och vi inte heller vet vilken typ av lins du har beställt så skulle vi gärna vilja komma i kontakt med dig för att reda ut vad som kan ha hänt.
Om du vill vara vänlig att maila oss på info@yourlenses.com, så kontaktar vi dig så fort vi kan.
Mvh
/Kundtjänst L.
recenserad av Ulf S. (2014-04-24) [ Anmäl recension ]
Priset var ca 10% bättre än på hos de andra linsleverantörerna på nätet, och fakturabetalning utan extrakostnad ett stort plus. Men annars erbarmligt dåligt jämfört med andra webbhandelsplatser. Det tog 17 dagar från beställning till leverans, vilket är helt orimligt lång tid att vänta på linser. O ingen info eller orderbekräftelse - det enda mail jag mottog var ca 2 veckor efter beställning (när jag precis gett upp o även beställt från LensWay), att de nu skickat iväg linserna. Vet ej vem som står bakom företaget, men känns som en liten källarbutik.
/Ulf S.
recenserad av Kundtjänst L. (2013-11-08) [ Anmäl recension ]
Hej Ilona,
Tråkigt att höra att det inte fungerat att lägga en beställning.
Vi har gått igenom funktionerna för att säkerställa att det fungerar som man förväntar sig och allt fungerar som det skall.
Hoppas du har tålamod att prova oss igen.
Med vänlig hälsning,
/Kundtjänst L.
recenserad av ilona d. (2013-11-06) [ Anmäl recension ]
Har verkligen försökt göra en beställning men det går absolut inte, skrivit personnr och allt är det det ni ville ha eller??
Så djävla dålig sida så ta ner den. Tar bara massa tid genom att försöka beställa från er.
/Ilona
/ilona d.
recenserad av Roger A. (2013-05-15) [ Anmäl recension ]
Har handlat mina linser hos optikern tidigare men fick tipset av en arbetskollega att beställa på nätet. Gjorde en beställning hos Nordic Lenses och fick linserna efter några dagar, mycket enkelt och snabbt gick det.
/Roger A.
recenserad av Vivi J. (2013-05-06) [ Anmäl recension ]
Dåligt! Sämst! Jag beställde linser för 3 veckor sedan. 1) Ingen bekräftelse på mina beställningar 2) Inget telefonnummer att ringa till med mina frågor 3) Linserna har inte kommit 4) Mejlade mina frågor 5) Inget svar 6) Har beställt mina linser från annan och kommer göra det i framtiden! Detta är extremt dålig kundservice och jag struntar i om Nordic lenses halkat efter i någonting. Ett bra företag ska alltid vara förberedd och finnas till för kunden om det vill överleva.
/Vivi J.
recenserad av Nordic S. (2013-04-12) [ Anmäl recension ]
Hej Richard,
Ledsen att du har fått vänta på svar från oss. Vi har dessvärre kommit på efterkälken med våra mailsvar,
vi gör allt för att komma ikapp och räknar med att du får återkoppling från oss inom kort.
Mvh
NordicLenses
/Nordic S.
recenserad av Rickard F. (2013-04-11) [ Anmäl recension ]
Snabb service men bedrövlig kund service!!!!!
Behöver returnera halva min order men de svarar inte på email. Otroligt dåligt
/Rickard F.
recenserad av Cecilia S. (2013-03-07) [ Anmäl recension ]
De är alldeles för långsamma, svarar inte på mail och tlfn nr finns ej. Vänder mig till konkurenten i fortsättningen.
/Cecilia S.